Jsme jedna z největších společností v oblasti prodeje, potisku a výroby reklamních předmětů.
Nabízíme reklamní předměty, dárkové a propagační předměty od všech světových výrobců.
V rámci svého moderního výrobního závodu u Prahy jsme schopni zajistit vlastní výrobu a všechny nejnovější technologie potisku.
Poskytujeme široké zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí, mnoho z benefitů.
Na českém trhu působíme více než 32 let.
Aktuální nabídka volných pozic:
Pokud si z aktuálně nabízených volných pracovních míst nevyberete, pošlete životopis s motivačním dopisem na
prace@speed-press.cz a my Vám dáme vědět, když se pro Vás jiná pozice uvolní.
KEY ACCOUNT MANAGER
Do našeho obchodního týmu hledáme zkušeného obchodníka, který zaujme roli KEY ACCOUNT MANAGERA. V této pozici budete mít klíčovou úlohu při rozvoji a udržování vztahů se strategickými klienty společnosti. Vaším hlavním cílem bude identifikovat nové obchodní příležitosti, zvyšovat loajalitu klientů a zajistit jejich maximální spokojenost.
Co vás bude čekat?
- Identifikace a oslovování potenciálních klientů
- Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími klienty
- Pravidelná komunikace s klienty a řešení jejich potřeb
- Analyzování trhu a konkurenčního prostředí
- Příprava a prezentace obchodních nabídek
Co u nás získáte?
- Práci v neustále rostoucí české firmě a v oboru, do kterého se snadno zamilujete
- Zázemí silného obchodního týmu, který vás v případě nutnosti vše potřebné doučí a vždy nabídne pomocnou ruku
- Nadřízené a kolegy, kteří vám ukáží kouzlo našeho oboru a vždy pomohou (nejen v začátcích)
- Podporu ostatních týmů
- Podporu osobního rozvoje – kurzy, školení
- Motivující ohodnocení
- Možnost pracovat z domova
Poznáváte se v těchto bodech?
- Jste komunikativní a baví vás každodenní kontakt s lidmi
- Umíte dotahovat věci do zdárného konce
- Máte skvělé prezentační dovednosti
- Máte schopnost budovat a udržovat vztahy s klienty
- Máte schopnost zaujmout, udělat dobrý první dojem
- Máte zkušenost s obchodem min. 3 roky
Co nabízíme?
- Motivační platové ohodnocení
- Bonusový provizní systém podle dosažených výsledků
- Možnost práce z domova
- Služební automobil, notebook, mobilní telefon
- Podporujeme osobní růst a vzdělávání
- Work-life balance pro nás není jen fráze
- Není to povinnost, ale rádi se potkáváme i mimo práci
- Řadu zaměstnaneckých benefitů: Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy a školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Možnost studijního volna, Sleva na firemní výrobky/služby
Jak bude probíhat výběrko?
Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. V prvním kole se potkáte s naší HR ředitelkou Petrou, následně pak i s obchodním ředitelem Láďou.
CV posílejte na email prace@speed-press.cz.
Kontakt:
Petra Staňková
tel.: +420 234 140 111
ACCOUNT MANAGER
V současné době hledáme kandidáta/kandidátku na pozici Account manager, který/á se připojí k našemu týmu a bude hrát klíčovou roli v zajiš»ování vynikajícího servisu našemu obchodnímu týmu.
Jako Account manager budete pracovat přímo s našim obchodním týmem. Vaším hlavním úkolem bude poskytovat komplexní podporu v oblasti administrativy prodeje, sledování objednávek, komunikace s klienty a řešení běžných dotazů.
Co vás čeká?
- Zpracování a sledování objednávek od zákazníků
- Komunikace s obchodními partnery a odpovídání na jejich dotazy
- Poskytování podpory obchodnímu týmu
- Správa a aktualizace databází zákazníků a produktů
- Příprava obchodních prezentací a materiálů
- Sledování a reportování klíčových ukazatelů výkonnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Schopnost pracovat efektivně v týmu a zároveň samostatně
- Zkušenosti s administrativní podporou v prodeji jsou výhodou
- Znalost práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Orientace na detail a schopnost řešit problémy
- Důslednost a pečlivost, dotahování věcí do konce
Výhodou bude, pokud budete umět
- Zkušenosti s administrativní podporou obchodního týmu ve stejném segmentu
Co vám můžeme nabídnout
- Stabilní pracovní prostředí v české úspěšné společnosti
- Možnosti profesního rozvoje a kariérního růstu
- Motivační ohodnocení
- Příležitost pracovat s týmem zkušených profesionálů
- Řadu zaměstnaneckých benefitů: Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy a školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Možnost studijního volna, Sleva na firemní výrobky/služby
Jak bude probíhat výběrko?
Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. V prvním kole se potkáte s naší HR ředitelkou Petrou, následně pak i s obchodním ředitelem Láďou.
CV posílejte na email prace@speed-press.cz.
Kontakt:
Petra Staňková
tel.: +420 234 140 111
Jsme jedna z prvních a z největších společností v oblasti prodeje, potisku a výroby reklamních a dárkových předmětů. Česká rodinná firma působící na trhu přes 31 let. Poskytujeme široké zázemí stabilní české společnosti, příjemné neformální pracovní prostředí. Velmi přátelská a otevřená komunikace a stálý kolektiv 55 zaměstnanců - 80% zaměstnanců je na pozici více než 5 let, celkový průměr úvazku 10 let, někteří i více než 20 let ve společnosti.
Nabízíme reklamní textil, předměty, dárkové a propagační předměty od všech světových výrobců. V rámci svého moderního výrobního závodu u Prahy jsme schopni zajistit vlastní výrobu a všechny nejnovější technologie reklamního značení. Vzorkovna dárků a akce pro klienty. Skladování, kompletace, balení a distribuce. Jsme držiteli ocenění značky SPEED PRESS+ titulem CZECH BUSINESS SUPERBRANDS 2019, které je udělované nejúspěšnějším českým značkám. Malý/střední podnik. Certifikace ISO 9001:2015 – řízení veškerých firemních procesů. Využíváme moderní technologie. Ocenění v soutěži o nejlepší reklamní předměty pro podporu prodeje POPAI AWARDS 2022.