Hlavní katalog reklamních a dárkových předmětů 2016-17 - SPEED PRESS Plus a.s. - page 6

004
Jaký by měl být optimální
reklamní předmět či dárek?
Měl by potěšit obdarované? Měli by jej mít Vaši zákazníci či obchodní
partneři rádi a dlouho používat? A mít tak Vaše logo dlouho na
očích?
Líbilo by se Vám, kdyby Vás tak odlišoval od ostatních a hlavně Vaší
konkurence? Bylo by nejlepší, kdyby byl přesně v barvě Vašeho loga
a ne jen přibližné? Bylo by nejefektivnější, kdyby přímo cílil na Vaši
cílovou skupinu? Chcete, aby reflektoval nejnovější trendy? A co
optimalizace nákladů?
Přesně taková řešení umožňuje výroba na zakázku.
1,2,3,4,5 7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,...348
Powered by FlippingBook